maandag 2 februari 2009

Kopenhagen Ahoy!

Vanavond de generale repetitie van Kopenhagen. Ik geloof dat ik nog nooit zo rustig ben geweest naar een premiere toe als deze keer. Het is een mooie acteursvoorstelling aan het worden, waarin elke acteur op zijn of haar eigen wijze, het beste uit zichzelf haalt. Op technisch vlak (decor, geluid) heb ik nog wel wat dingen die ik graag anders zou zien, maar die zijn uitgesproken en zullen dat ook blijven worden. De beslissing is uiteindelijk aan Peter. Ik denk niet dat ik deze week nog voor veel verassingen zal komen te staan. Ik hoop dat Bram, Stefan en Liz zich zo op de voorstelling blijven storten als ze dat tot nu toe deden, de energie van het publiek zal dan de finishing touch moeten worden. Het wordt nog wel een week van veel uren, en een verstoord dag/nacht ritme, maar vertrouwen heb ik zeker! Ik denk dat het een aanrader wordt voor iedereen die houdt van degelijk acteerwerk en geinteresseerd is in fysica, filosofie, de atoombom, WO II. Komt dat zien, komt dat zien....

Geen opmerkingen: