vrijdag 3 juni 2011

Switch

Lieve vrienden & collega's, Vanaf mijn vroegste jeugd was ik al bezig met toneel maken. Eerst als hobby, de afgelopen acht jaar professioneel. Werken in het theater was een groot genoegen, dat veel toegevoegd heeft aan mijn leven. Maar nu is toch het moment gekomen om op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging.

Recent kreeg ik een aanbod voor een mooie positie in een interessante organisatie. Ik heb besloten dit aanbod te accepteren.

Daarom ga ik vanaf 4 juli 2011 aan de slag als Business Intelligence Analist bij Arts en Zorg -een organisatie die zich tot doel gesteld heeft de eerstelijnsgezondheidszorg in Nederland te verbeteren en verder te professionaliseren. Ik zal daar een bijdrage aan leveren door onder andere huisartsen, fysiotherapeuten, kantoormedewerkers en de directie van meer en betere informatie te voorzien.

Met de hieropvolgende link kun je een artikel downloaden over Arts en Zorg uit de Volkskrant van 16 mei 2011. De laatste twee alinea's gaan over het gebruik van informatie uit databases. Dat is waar ik mij de komende tijd mee bezig ga houden: http://costiaan.com/docs/20110516-vk-arts_en_zorg.pdf

Nodeloos te zeggen dat ik geweldige tijden heb gekend aan het toneel met alle vrienden en collega's –en iedereen die beide geworden is. Ik hoop jullie nog vaak terug te zien aan de bar of in de zaal.

Hartelijke groet,
Costiaan Mesu

Geen opmerkingen: